lördag 16 april 2011

Trodde jag ja.....?!?









En eftermiddag efter mamma o jag kommit hem från Ullared så kom IDA och smöög sig in!

Framför ansiktet hade hon ett stort cardstock med texten..

"Här kommer en tjej du inte hade väntat dig"

O jag trodde de var fisan som skojja med mig o va nära att dra ner skylten o smocka te henne!

Hahah tänka sig så förvånad jag blev när det var Ida bakom skylten!

Det tog ett bra tag för mig innan jag kopplade att det verkligen var Ida!


3 meningar,bara o lyda:

1,Kom nu

2,klä på dej bekväma skor

3,Följ med mig!


Visste inte vart vi skulle!

Skakade fortf i bilen o trodde fortf inte att jag satt med ida i hennes bil,påväg...någonstans?!


Väl framme..vid ARALDSFORTET mötte vi upp resten av Restauranggänget!

Sikken överraskning! O jag som trodde jag satt hejj då,goodbye för gott!

Men kiii fick jag!

En rikigt rolig kväll som avslutades hemma hos Restaurang Olsson!


Tack för en minnesvärd o rikigt kul kväll som jag längtat efter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar