fredag 22 april 2011

Sista utekvällen med Pilla!




Pilla bad mig komma över en kväll..Jag tänkte de blir väl lite varm o´boy och en kul film?
Men som vanligt de sista dagarna så misstar jag mig! För när väl Pilla öppnar dörren så är hon partyklädd,och o´boyen är utbytt mot Corona öl :D
I köket stod sen min present!
Haha..inte en utan TVÅ flaskor RELAXvin!
(en liten intern grej mellan mej o pilla första kvällen vi hade ute)
kvällen blev toppen! Våra låtar spelades ur högtalarna,det blev spel,minnen.
Under kvällen dök sedan Rebecka och Sanne upp!
Daniel o Pilla hade gjort en sånn fin dvd film till mig med hjälp av bilder under åren vi hittat på saker tillsannans!KUL!Så den få vi se när den kommer hit :)

Väl ute var vi o dansade skorna av oss på Mårtensson!
O hemma slocknade vi,Pilla jag o daniel som packade sillar i deras säng!ZZzzzZz

Tack Pilla för en kul kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar