fredag 15 april 2011

Sista dagen på jobbet!

Idag var sista dagen på jobbet.. Konstigt det har kännts nu hela veckan,men idag..this is it! Jag har jobbat här sedan 2003..alltså i 9år! Vi har haft både dåliga dagar,roliga,stressande,jobbiga och tråkiga! Men mest av dem roliga!Tänk villka minnen man har med sig i ryggsäcken! Tack alla på jobbet för dessa år tillsammans! Jag har er att tacka för mycket! Tackför en sista dag tillsammans och för en härlig fika! Tusen tack för blommor,smycken och presentkort och övriga presenter!


Ida och jag hade en egen liten stund..gav henne en liten bag med presenter och en

ihopmixad dvd skiva med alla våra minnen!

hahah!Åh så roligt det var o se hennes reaktion!


Av ida fick jag sen ett jättefint scrappade album hon hade gjort till mig.

I boken fanns ett fint halsband,blandade goda recept som hon har lagat på hotellet som jag älskar!Det fanns även tänkvärda ord och meningar!

Tack Ida!


Bye Bye Quality Hotel halmstad......


....

...

..

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar