lördag 16 februari 2013

Bra shiiiiiiiit ;)

Efter att ha blekt sönder mitt hår förra sommaren o nu när man är mörk igen så inser man( vare sig man vill el inte) att de är jätte skadat :(
O de få ja höra från min frisör vaaaarje gång! O så klipper hon av massa hår!
Tycker mitt hår aldrig växer?!

Men så unna ja mig ett riktigt bra, o jävligt dyrt schampo! Så nu ska min frisör inte kunna säga att jag tar hand om mitt hår längre!
Men de sved i ett småländskt hjärta när man skulle betala över 500kr för schampo o balsam! Fasiken man är ju van vid "Barnängen" el annat för under 50kr !
Men såhär nu efter ja anv de i lite mer än 4 veckor så känner man verkligen skillnad!!
Så är mycket mycket nöjd!
Märket heter ; K-pack

Tog oxå en sväng till min scrap butik! Här skulle se inhandlas till Anna kommer o ska scrappa till alla hjärtans o födelsedag!
Inte klokt va lite papper o blommor kan kosta. Men fina grejer få man.
Kul att jag kommit igång igen! Känns kul, o de ha ja o tacka Anna för efters hon oxå fått blodad tand för detta ;) kul o ha nån o sitta med!

1 kommentar:

  1. OJoj, BRA skit DYR skit, lönar sig emd 2 ord..själv fick ja fixat mig för ca 4900:- o ett märke testat av loreal där varje gång jag duchar mitt hår försvinner färgen lite varje gång ..el e jag SÅÅÅ skig att vattnet blir det=/..hmm neee tror inte det..BRA! VAd har du för färg & cooool NY INTE LINDA frilla nu då??
    //Lillahyster

    SvaraRadera