tisdag 26 februari 2013

❤❤❤

Alla hjärtans dag.. Denna mysiga dag för både vänner, familj o nykära. En jobbig dag för de som inte ja någon att dela dagen med! Men tycker de är så överdrivet, att de ska vara en dag för alla som är kära?! Tycker mer att man ska mer berätta för alla att dagen är för de som man ska säga att man är glada att ha just den/dessa personer i ens liv!

Jag är glad att ja ha min familj.
O alla fina vänner man funnit o har!
De känner man av speciellt nu när man flyttat! Tack för att ni finns!
På tal om vänner så skickade ja iväg lite kort o sen scrappa ja ihop en vinflaska o gav Anna en pysseltidning ;)

Min dag började med ett brev från syster, gelé hjärtan av sambo, gelehjärtan till mina kolleger på jobbet, fina sms hela dagen o när man kom hem överraskades man av en stor bukett rosor!

Min bubbe fick hur mycket pussar o kramar som hellst! Till middag bjöd jag på revbensspjäll o efterrätt!
I present fick han biljetter till GT vi ska på o sommar ;)))

Glad alla hjärtans på er!







1 kommentar:

  1. GUUUD Vad fint!! Vilka fina rosor!!IGEN! ÅH sååå mkt gelehjärtan det DU SÅÅÅÅ ÄLSKAR!!!;)...Bra att du fick mer då..Otippat o kul att bubben din bjöd på middag som revBEN..pappa mat...erkänn det blev VANILJGLASS till e -rätt? SSÅÅÅ fint du gjort, fått o hade det..Det värmer i mig! Ännu mer att du nu 2år efteråt mer o mer verkar komma in i allt, trivas o må bättre, du är värd ALLLLLT! Men dina vänner o mer o mer kommer...JAG vill oxå vara där, din vän , "förmkig är du givet" DU är min syster , mitt allt o jag älskar dig till 10000falt! Hoppas filen fungerade bra...mer e påväg...hoppas även jag kan hoppa in o komma med in i brevlådan på posten..
    SAKNAR DIG MER O MER för varje dag!!

    SvaraRadera