onsdag 16 januari 2013

Moooot Jönköping!

Dax o starta bilen o köra mot Jönköping!
Hälsa på syster o syskonbarnen i deras nya lägenhet!

Som vanligt fick fi genomlida min musik ;)
Byt låt, ta en annan låt, byt låt, kan vi ta en annan skiva? Byt låt..
Tills vi kom till vår favorit till favorit laget!

Vi sjunger hååååååweeee, håååååwee..håååwe 71 !

När vi kör sista sträckan o ser Jönköping, Vättern på vår högra sida..
(Sofie o Nattis alltså höööööööger- den handen man hääääääälasar på )
Då klämmer man i lite extra med håwe låten! Häääärligt!

Hos syster o barnen åt vi god middag , spelade spel, kollade runt i lght o sen bar det av mot arenan! Kinnarps arena!
Kollade på monumentet av Stefan Liv!

Därefter bar det av till city o kolla in rean. Dock efter en timme får jag ett samtal om att min bank har mitt VISAkort?!
De visade sig att jag glömt kvar de i biljett automaten när jag parkerat bilen?!
Tyckte de mest va maskinens fel då den INTE pep när jag kunde ta mitt kort...
Men tänk att de finns underbara personer där ute ;) så tack du som lämnade in den!

Tog en mysig fika innan vi drog iväg hemåt..
O hann då med o ta lite knasiga bilder ;)

Tack för idag!
Kul o ses

❤❤❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar