söndag 30 december 2012

Fi fyller 25

Så kom äntligen helgen ja länge planerat för min syster o mamma!
Här skulle vi lyxa till de o mysa o ha kul!

Checkade in på elite hotell
O gick sen vidare för att gå o kolla shoppinggatorna ;)

Åt god lunch o sofie fick sin present från alla i fam. - en ny telefon!

Kl 15 va de dax för min överraskning-
Gjorde en skattkarta som tog dem till Kina teatern o se Dirty dancing!

På kvällen va vi ute o åt i gamla stan..
För att sen mysa på hotellet med paket öppning o ha litet spa!

Tyvär går helgen fort o vi åkte sen hem på söndagen..
Men tack för allt mys o kul vi gjort!

Grattis mamma o syster!










1 kommentar:

  1. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig/er för allt! ALLA PLANER,PRESENTER,ÖVERRRASKNINGAR O STÄLLE jag älskar..All den tid du lagt ner för att fixa, dagar i evig tid. Minnen att minnas för evigt en saknad såååå stor att kämpa för, en dag som blev av, en dag jag inte trodde skulle bli, ett minne överraskningar, det e du bäst på!!Tack för allt under min dag!MIN dag!!!!o helgen!!
    Tusen tack för allt! Jag älskar verkligen dig syster!!<3

    SvaraRadera