söndag 25 november 2012

Lugn helg..

Denna helg tog jag de väldigt väldigt lugnt! De måste ja såhär i juletider, o med fortkörnings böter, Ullared o julklappar!
Skönt de då fick man så mkt gjort?
Hade massa o göra ändå tyckte man att så lite blev gjort?!

Rensa garderoben
Jula till se i huset
Bar in mer ved
Lagade 3rätters till H o J
Rensa datorn på bilder( de behövdes efter hösten o sommarens alla bilder )
Kollade över inför Ullared va som skulle inhandlas
Renade pärmar
Städade huset
Rensade även i mitt lilla Trädgårdsland o fick ned glädje se mina höstmorötter o även att de fanns lite rödbetor kvar!

På söndagen kom Anna över på lite julpyssel! Så kul o äntligen komma igång!
Så denna gång blev de
Julkulor o tändsticksaskar som blev dagens pyssel.. Nästa gång blir de ner o vika julkort!
O självklart blev de lite paus med Annas julmust o min pepparkaks cheesecake!

O till kvällen blir de pizza med "solsidan"
Hoppas ni haft lika mysig o lugn helg sön jag!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar