torsdag 15 november 2012

Dagens hiss o diss!

Dagen började så bra...
Vaknade o fick sovmorgon ;)
Mysig frukost o for sen till stan..
Fått lön idag så här skulle de in o shoppa!!
Här kommer dagens diss:
Polisen stoppa mig för att ja
missat 90-70 skylten med 200m..
Jag ha aldrig blivit stoppad för fortkörning innan! Ever!!!
Varför kunde ja inte vara fått en varning!??
Ne men absolut, ge mej böter!
2400kr!!!!!
Så mamma o ja va såååå taggade att åka in till stan o ha roligt :(
De pinsamma va att ja satt o stortjööööt när han gav mig böterna.. O sa " detta är din första va" me ett hånflina på läpparna :(
O kaxig som han va sa han när mamma frågade snällt kan vi inte få en varning el annat.. Linda som skött sig så bra?!
Då svarar svinet: äh.. Snäll kan du va sj o betala hälften då!

?????
Jäkla gubbe!!!


Men dagens hiss va att vi försökte tänka på något annat o hade faktiskt se mysigt iallf!
Åt god lunch på ikano huset o sen åkte vi hem i mitt "Walk in Kitchen" o vakade för första gången "Milano pinnar" ;) mkt goda!

Tack alla vänner för ert stöd ang min fortkörning.. Trots att ja få skylla mig sj ...



1 kommentar:

  1. OJoj, kul o tur att den tiden e över...mkt slit..kräver energi..-TANTKAKOR!!HAR DU BAKAT FINSKA PAPPA PINNAR!;)???hmmm...???okej..

    SvaraRadera