fredag 26 oktober 2012

Då sitter man på ett tåg igen..

Denna helg skulle jag o H åka ner till Halmstad! Träffa pilla, Daniel o Anton..
Men tyvär fick H förhinder med jobb på lördag :(
Så Henke va gullig o bokade en tågbiljett till mig nu bör vi inte kunde åka ihop.. Fan de är inte billiga de där tågbiljetterna! O så heter de att både människa o natur ska tjäna på de!
BullShiiiiiiiiit!
Fick sluta lite tidigare från jobbet men stressa o skynda sig som vanligt.. Innan jag klivet av så ger H mig en påse <3 allt med lite smått o gott till tågresan! Sandwich macka med Skagen , chokladbitar, cola o tidningar ;) gulle-Bull-i-Bull <3
O väl på tåget så tittar ja extra i kasse .. Haha världens gulligaste förlåt mig lapp från H för att han inte kunnat följa med idag.. Herregud! Undra va hans kolleger el sekreterare tyckte om lappen han skrev ut ;)

Väl på stationen så sjääääälvklart när de gäller sj så är de försenat.. Först 15 min o sen 10min till..
O eftersom vi är försenade så missa ja tåget som ja skulle byta med som skulle ta mig till Halmstad.. O ja va inte den enda för de va ganska mkt folk som blev upprörda! O eftersom de ca mkt folk på tåget blev de inte bättre när nytt folk skulle stiga på = dubbelbokade platser!
Så vi som skulle klivit av få leta upp en plats.. O som sagt tåget är fullt! Lika fullt som GeKås en regnig dag mitt i sommaren! Så väl hitta man sej en plats.. I mellanrummet mellan vagnarna, till dörrarna ut!
*brrRrrrRr*

Som sagt ha inte åkt tåg sen ja bodde o Halmstad o tur man inte åker för ofta, nu minns man ju varför!!!!!
Jävla krabbaneee!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar